Free Our Soldiers سربازان وطن ما را آزاد کنید
صفحه اصلی تماس با ما عناوین مطالب پروفایل قالب سبز
نويسندگان
لینک دوستان

وبتان را جهانی کنید





پیام فوری

.

.

.

سلام 

ازتون یه امضا میخوام

لطفا به این سایت برید و واسه آزادی سربازان ایران

امضا کنین

TPM.IR

 

 

 

لطفا کپی کنید

 



نظرات شما عزیزان:

صبا
ساعت20:50---7 فروردين 1393
آپـــــــــــــــم

اذری قز
ساعت9:26---28 اسفند 1392
سلام داداش خوبی؟واقعا عالیه یعنی حرف نداره...
فقط میتونم بگم لااااااااااایک


hamid
ساعت20:35---26 اسفند 1392
سلام دوست عزیز
وب جالب و خیلی خوبی داری
بازدید وبتم قابل قبوله و مسلما بیشتر همه میشه
میتونی در کنار وبلاگ داری به راحتی از اینترنتت درآمد کسب کنی
این روش کاملا رایگانه و میتونی حداقل پول شارژ ماهیانه اینترنتتو در بیاری
توضیحات کاملشو تو وبم نوشتم اگه مایل بودی یه نگاهی بهش بنداز
من مایل به تبادل لینک یا بنر هستم دوس داشتی خبرم کن، بازم بهت سر میزنم تو هم لطفا بیا
منتظرم
یاحق


صبا
ساعت12:58---26 اسفند 1392
مرسی که وبم اومدین.!وبتون حرف نداره...خسته نباشی.!بازم بیای خوشحال میشم.!

ترنم
ساعت12:26---26 اسفند 1392
سلام داداش وبلاگ جالبي داري ... خوشحال ميشم به منم سربزني .... من لينكتون كردم ..
ممنون ...


idolize
ساعت1:58---24 اسفند 1392
سلااااااام داداش خوبی؟؟؟؟
آپم
میای؟؟؟؟


idolize
ساعت15:09---23 اسفند 1392
سلام داداش
ممنونتم که گذاشتی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

درباره وبلاگ

اصلا قرار نیست کـــه سرخم بیاورم، حالا که سهم من نشدی کم بیاورم... دیشب تمام شهر تو را پرسه میزدم، تا روی زخمهـــای تـــو مرهم بیـاورم... میخواستم که چشم تو را شاعری کنم، امّا نشد کــــه شعــــر مجسم بیــــاورم... دستم نمی رسد به خودت کاش لااقل، می شد تــــو را دوباره به شعرم بیاورم... یادت که هست پای قراری که هیچ وقت..... میخواستم برای تــــو مریـــــم بیاورم؟ حتی قرار بود که من ابر باشم و، باران عاشقانـــه ی نم نم بیاورم... کلّــی قرار با تــــو ولی بی قرار من، اصلا بعید نیست که کم هم بیاورم... ...... اما همیشه ترسم از این است٬ مردنم، باعث شود بـــه زندگیت غـــــم بیــاورم... حوّای من تو باشی اگر٬ قول میدهم، عمراً دوباره رو به جهنّـــــم بیاورم... خود را عوض کنم و برایت به هر طریق، از زیــــر سنگ هم شده٬ آدم بیــــاورم... بگذار تا خلاصه کنم٬ دوست دارمت، یا باز هـــم بهــــانه ی محکم بیاورم؟ **فریبا عباسی**
امکانات وب

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 666
بازدید دیروز : 320
بازدید هفته : 1349
بازدید ماه : 1335
بازدید کل : 84762
تعداد مطالب : 250
تعداد نظرات : 777
تعداد آنلاین : 2



 

Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه